FANDOM

Sootivibjjbyi7uomt1
Loveleen Isabelle Leni Chapster-Fisher ble plassert i Håsblås og er en halvblods elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Seksten år. Hun er født og oppvokst i Wales, England og er for tiden hetero og singel.

Loveleen bor i Gorseinon i Wales hvor hun har bodd der hele livet, hele familien hennes bor der. Hun selv bor i et mellomstort mursteinshus med masse fargerike planter på utsiden. Hun elsker huset, og rommet sitt, som alltid er rotete. Hun har en ugle med navn Dolphin. Ugla har fått navnet fordi den har litt blålige fjær. Hun er veldig glad i den ugla. Hun bor sammen med moren sin, Phyllis, som eier et eget lite bakeri i Gorseinon, ikke langt fra der de bor. Hun er litt smålubben og har knalloransje hår, og store former.

Hun er snart førti år gammel, og er gompefødt. Også faren hennes da, Reinerd. Han er fullblods, og jobber i Magidepartementet, i en av de mange avdelingene der. Han liker jobben sin, og har snart jobbet der i sjuogtyve år. Han er høy, tynn og bruker briller. Loveleen har fire søsken; Amanda, Irism og Elena Ofelia på fem og sju år, også den to år mindre søsteren, Phoebe, som går i fjerde klasse.

Personlighet og egenskaper Rediger

Loveleen's er ganske vanskelig å beskrive, for den varierer egentlig fra person til person. Hun tilpasser seg deres måte å være på. Normalt, er hun ganske stille og rolig, men med en gang noen med hennes energi kommer, blir hun litt sånn hyper'. Hun er egentlig full av energi hele tiden, men er av og til så lat at hun ikke gidder, bare.

Utseende Rediger

Loveleen er liten, mindre enn de på hennes trinn, og mindre enn de andre på trinnet nedenfor. Hun synes selv dette er litt kult, for da er hun liksom 'enda mer spesiell' enn det hun er til vanelig. Og det er jo bare såååå kult. Hun har krusete, rødoransjt hår, som når ned til navlen, alltid i hestehale, og som oftest med masse floker. Hun er veldig glad i å stripe håret i rare farger, men det har hun fått forbud mot, så hun gjør det ikke. (Not.) Hun har brune øyne, hjerteformet ansikt og oppstoppernese, og ganske blek hud.

AnnetRediger

Loveleen er tidligere prefekt, og er over gjennomsnittet glad i rumpeldunk og Allsmaksbønner.

Tilfeldig wiki