FANDOM

Skjermbilde 2012-06-17 kl. 14.48.43.png
Luana Will Scott (31. oktober) ble plassert i Håsblås av Valghatten plassert og er en halvblods elev ved Galtvort Høyere Skole for Hekseri og Trolldom. Bor nær sentrum av London.

Personlighet og egenskaperRediger

Luana er ikke akkurat den hyggeligste personen du kan komme over. For det første er hun en stor selvdigger, og synes seg selv er en av de kuleste personen på denne jord. Hun har også en tendens til å virke overlegen og arrogant, spesielt nå som hun har blitt prefekt. Hun er heller ikke en du vil ha til fiende, ettersom hun ikke vet når man skal stoppe, og er villig til å trekke i grensene helt til de ryker. Om du møter henne når hun er i dårlig humør, er det sjeldent dere går fra hverandre som bestevenner, for å si det veldig mildt. Men om hun er i godt humør, er det en større sjanse for at hun tar kontakt igjen. Hun er også flink til å både lage falske og ekte tårer. Men til tross for hennes mange dårlige sider, er hun lojal mot de hun ser på sine venner, og går sjeldent fra en venn når hun først har fått en.

Familie og oppvekstRediger

Moren til Luana, Hannah, har bodd og vært oppvokst i Russland. Luanas biologiske far stakk av da han fikk vite at moren til Luana var gravid. Det er derfor Luana sier hun er halvblods, selv om hun ikke vet det sikkert. Moren er fullblods heks, med bryr seg egentlig ikke om sånne ting med blod og sånn, og ettersom Luana og Hannah aldri snakker om den biologiske faren til Luana, har Luana aldri fått vite om han var trollmann eller ikke. Luana bryr seg egentlig ikke om den biologiske faren sin. Stefaren, Thomas, kom inn i bildet da hun var så liten som tre år, og Luana ser på han som den ekte faren sin. Luana har heller ingen søsken. Da hun var åtte år, flyttet familien til London, og tre år senere fikk hun brev fra Galtvort. Huset deres ligger nær sentrum av London, og derfor får de nesten aldri fred. For ikke så lenge siden fikk hun vite at hun var tremenning til Fallerne, altså Ludo Faller, Caitlyn Hazel Faller, Lydia Vanda Faller, Dominic Faller, Sunniva Faller og Roxanne Faller.

AnnetRediger

Tilfeldig wiki