FANDOM

How you betray by Eternities End.jpg
ukjent
Biografi
Kjønn

Jente, for det meste.

Født

7.  April

Øyefarge

Turkis

Hårfarge

Blå

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

ukjent

Familie
  • Ashlea S. Wrath / Nee. Scabior. ("Mor")
  • Cornelius Wrath (Far)
  • Odeliah Cole (Biologisk mor)
  • Christopher S. Wrath (Bror)
  • Nash M. Cole (Tvillingbror)
  • Cailean S. Wrath (Bror, død)
  • Leila S. Wrath (Søster)
Lojalitet
  • Ukjent.
Hambuse

Alexander Evans

Skytsverge

Puma

Titler
  • ukjent
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Smygard
Utdanning Sett inn tekst her
Yrke

Sett inn tekst her

.

Lucien ble født den 7. April, og plassert i huset Smygard ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Oppvekst og fortidRediger

Lucien ble født av Odeliah Cole i London, som bare tok vare på Lucien og Nash i noen måneder, før begge ble sendt på barnehjem. Derfra ble de avskilt, siden den biologiske faren ante ingenting om tvillinger heller. Cornelius, som altså var gift med Ashleah Wrath hadde altså smelt Odeliah på tjukka med en ren tilfeldighet, men unnviket seg og fikk adoptivpapirene underskrevet av Ashlea også, med å lyve og si at Odeliah var en fjern venn, og han ville ta vare på ungen. Sannheten er jo at det bare var på grunn at Lucien var født med metamorfmagusevnen, og han kunne like greit få inn en slik i Wrathfamilien. Så Lucien vokste opp et sunt liv, fikk alt hun ville ha med mer, og fikk aldri vite at hun var adoptert. (Foreldrene var vel litt for overlegen til å innrømme det til noen)  Levde vel med storebroren Christopher, og knappe to år kom Cailean Wrath til verden, og etterfulgt av Leila snaue et år etter det igjen. De lot herskapshuset stå tomt i Mariselle og begynte å flytte rundt om kring. Christopher hadde en stor stilling i Magidepartementet under magisk juss, men ryktene ledet mot den mer mørkere siden, og det var vel forsåvidt sant. Ashlea, sammmens med sin egen mor, Zwailyn, jobbet med lord Voldemort, Christopher fult klar over dette, og smusset til sporene deres.

Tilfeldig wiki