FANDOM

180px-Magico.png
Magico Chandler
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

Sett inn tekst her

Øyefarge

Sett inn tekst her

Hårfarge

Sett inn tekst her

Blodstatus

Sett inn tekst her

Tryllestav

Sett inn tekst her

Familie
  • Sett inn tekst her (mor)
  • Sett inn tekst her (far)
Lojalitet
  • Sett inn tekst her
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Sett inn tekst her

Titler
  • Tidligere speider på griffings rumpeldunklag
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Sett inn tekst her
Utdanning Sett inn tekst her
Yrke

Sett inn tekst her

.

Magico Byron Chandler ble plassert i Griffing og er nå en utheksaminert fullblods elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han kommer fra Gudriksdal og lojaliteten er kjent for å ligge hos Rektor Albus Humlesnurr og Føniksorderen.

Magico er kjent for å ha kort og en tanke rufsete blondt hår, blå øyne og er akkurat 195 cm høy. Til vanlig går han i griffingkutta men kan også bli sett iført en svart bukse og en grå genser med en liten griffinglogo på. Til finere anledninger har han på seg en svart festdrakt i silke.

Vennskap og kjærlighet Rediger

Magico bryr seg veldig mye om vennene sine. Han hjelper dem alltid når de trenger det, og lytter om de har noe på hjertet. Han stiller også opp for dem om de havner i trøbbel og forsvarer dem hvis noen gjør dem noe. Magico har ingen problemer med å skaffe seg venner fra andre hus og har mange venner i alle fire. Magico skaffer seg nye venner i forhold til hvordan de er mot han. Han anser mange som sine venner men holder seg til ordtaket; ingen nevnt, ingen glemt!

Tiden på Galtvort Rediger

Magico har gått i samme klasse som Harry, Ronny, Hermine, Jokum, Nilus, Tommy, Parvati og Lavendel, osv. Han han har nå bestemt seg for å ikke slutte på Galtvort etter sitt syvende år, men heller ta alle de valgfagene han enda ikke har tatt. Magico forsøker å gjøre det så bra som mulig på skolen, grunnet sine store ambisjoner om en karriere som svartspaner. Rektor Albus Humlesnurr mener at Magico gjør det så bra at han ble tildelt en stilling som seniormedlem i Heksingating.

Annet Rediger

Tidligere speider for griffings rumpeldunklag.

Tilfeldig wiki