FANDOM

Marina Jocelyn Chantal ble plassert i Håsblås av valghatten og er nå en utheksaminert elev etter å ha fullført sin skolegang ved Galtvort høyere skole for hekser i og trolldom. I sin tid har hun ofte vært et offer for Odelia M. Burton og Needa McGillicuddy sine påfunner hvor hun har måte tåle det ene etter det andre da Professorne har vært i det samme rom, men det er vel sånn det går når en håsblåsing er venn med slue smygardinger. Selv om disse og er to av hennes nære venner ender hun alltid endt opp med å være lojal og aldri tatt noe hevn for dette da hun vet disse to innerst inne er snill. 

Marina er ellers kjent for å være en smilende og gladjente. Du kan si hun er venn med alle, alltd lojal og snill med alle. Et annet kjent kallenavn på Marina er Påskekyllingen.

Den alternative familien Rediger

Maraogco.jpg
Sammen med tre andre galtvortelever skal Marina ha hatt en alternativ familie med Don S. Cartinio og Jon Crown. Marina erer storesøsteren til Jon og Don når de leker smågutter. Jon og Don tror mammaen deres har forlatt dem og at de må bo hos Marina for alltid. De har alt fra småbiler til lekefly på rommet hennes.

Tilfeldig wiki