FANDOM

Marissa n
Marissa Northwan
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Ukjent

Blodstatus

Halvblods

Familie
  • Ukjent
Annet
Ble medlem 2008
Hus Griffing
Yrke

Student

.

Marissa Northwan ble plassert i Griffing av valghatten og er en tidligere og utheksaminert elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Marissa er kjent en skrubbsårjente, og det av en grunn, hun har en tendens til å være veldig klumsete til tider.

Personlighet og Egenskaper Rediger

Skjermbilde 2013-08-31 kl. 23.33.40
Noen ganger er hun slem, andre ganger er hun snill. Som oftest er hun snill, men om noen plager henne eller er slem så vil hun ta igjen. I mens noen ganger kan hun virke så dum som en sau, men andre ganger er hun smart som et ekorn. Hun kan og være veldig sjenert, mens andre ganger er hun det stikk motsatte. Som sagt, Northwan er ikke av den typen du kan styre så lett.

Northwan er ellers kjent for å være klemmegal. Hun elsker klemmer og blir kjempeglad for å få klemmer uansett hva.

Fysisk Utseende Rediger

Northwans hår er kjent for å være mørkeblått, halvlangt og oppklipt. Det ser ganske så mykt og glatt ut og man får bare lyst til å ta på håret når man ser det. Hun liker ikke dill dall i håret. Maks en spenne eller to. Om morgenen ser hun ut som et troll på håret. Det kan hun gjøre omtrent hele dagen å, om hun ikke grer det. Northwan får lett floker.

Formen på hodet hennes er normalt. Hun har mørkeblå øyne, ganske lange øyevipper og når det gjelder sminke, så bruker hun det hun har. Northwan er og kjent for å ha en litt fyldig munn, som oftest er den lyse rød.

Marissa northwan

Tilfeldig wiki