FANDOM

Mavis Juliet Juley.jpg

Hus: Griffing(Utheksaminert)Blodstatus: Fullblods Skytsverge: En stor bjørn Hambuse: Slanger Foreldre: Marilyn Lowey Juley & Trevor David Juley

Mavis Juliet Juley (født 23 april) er en tidligere elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom, der hun ble plassert i huset Griffing. Valghatten var på nippe til og plassere henne i huset Håsblås, men ombestemte seg i siste liten på grunn av hennes mot, lojalitet, og viljestyrke. Foreldrene hennes, Marilyn Lowey Juley & Trevor David Juley, slet nokså med økonomien så Mavis fikk alltid det hun hadde bruk for fra brukt-butikken. I løpet av 7 klasse oppdaget hun skytsvergen sin som viste seg og være en stor bjørn.

Første klasse

De første dagene på Galtvort, gikk ikke ting som hun håpte på. Alt var mye vanskeligere enn det hun regnet med, og det var flere eldre elever, som var nokså skumle for stakkarslige Mavis. Hun hadde ikke fått så særlig mye venner bare noen få; Edward, Ida og Olivia. Hun holdt seg til dem, og fikk seg ikke flere venner med det første.

I løpet av halv-året, ble hun nesten alltid sett sammen med en av disse få vennene sine. De ble Mavis sine bestevenner, som hun aldri hadde planer om og svikte, eller gå i fra. Lite visste hun om at det er vanskelig og holde sammen når alt går galt og de sakte driver fra hverandre.

Mavis klarte og overleve første klasse, heldigvis. Hun fikk ikke de beste karakterene, men hun utmerket seg i Magi Historie etterhvert.

Andre klasse Rediger

Andre klasse funket også bra for henne. Vennene holdt seg fortsatt sammen heldigvis, og hun ble kjendt med flere bl.a; Rosie. Hun ble venner med flere folk, men holdt seg alltid sammen med barndomsvenninen Olivia.

Mavis klarte seg litt bedre i karakterene i andre klasse, der hun valgte og prøve hardere og hardere, og fikk små-hjelp fra venner som var villige til å hjelpe henne litt. Dette var også det året hun oppdaget at ikke alt og alle er snille, og at det finnes slemme folk som har mål om og ødelegge for deg og livet ditt.

Dette endte opp med at hun fikk en langvarig frykt for noen elever som varte opp igjennom årene.

Tredje Klasse

Mavis, uheldigvis, sank bare nedover og nedover med karakterene, og endte opp med og gå tredje klasse om igjen. Dette året, sank alle vennene hun hadde fått vekk fra henne. De småpratet av og til, men det ble bare til mindre og mindre snakking, og de endte opp med og ikke snakke med hverandre i det hele tatt. De var fjerdeklassinger. Hun kunne ikke bare være til bry for dem.

Motet hennes som fikk henne i Griffing, begynte og smått titte fram, og det viste seg mer og mer at hun var en ekte Griffing. Med hjelp av ekstra studering, klarte hun heldigvis og klare Heksamen på slutten av året.

Fjerde Klasse

Fjerde klasse gikk nokså greit for Mavis. Hun møtte på uhyggelige folk her og der, men det gjorde ikke noe for henne. Hun ble venner med mindre elever, og hadde det gøy med dem. Hun 'beskyttet' dem på en måte, selv var hun ikke verdens beste beskytter(for hun var litt av en pingle, ) men hun prøvde sitet beste for at alle skulle ha det bra. Rediger

I dette året møtte hun på den værste og mest avskylige smygardingen du kunne møte på. Hun var ondskapsfull, og hadde alltid en eliksir på lur. Hun fikk Mavis til og gjøre ting hun ikke ville, ting hun hatet å gjøre. Denne smygardingen het Cassidy Blossom.

Femte klasse

Smygardingen hjemsøkte henne enda, men.. På en måte så hadde hun blitt glad i henne. Hun hatet Cassidy så sterk, men.. Hun hadde alikevell lyst til og være hennes fiende. De var som vennine monstre, så mye som de hatet hverandre, men alikevell var glad i hverandre.

Dette året gikk ingenting som det skulle. Bestevenninen som alltid hadde vært der, forsvant. Mavis savnet Olivia så stort. De holdt kontakten på Uglepost, men alikevell så savnet hun og spise boller og muffens med henne.

Sjette og Sjuende Klasse

Sjette og sjuende klasse gikk ganske greit for henne. Hun var sjeldent i salen, og hadde ganske lite venner, men sannheten var at hun ikke orket og få noe særlig flere venner. Hun ble senere utheksaminert.

Mavis2.jpg
  • Mavis elsket boller og ble alltid sett med en bolle i munnen.
  • Hun ble aldri voksen, hun hadde oppførselen til en 9-åring
  • Hun fikk seg ALDRI kjæreste i løpet av Galtvort årene hennes. (Det samme gjelder et kyss, haha. )

Tilfeldig wiki