FANDOM

Meine acher by achillesismyfish-d6skrtp
Meine Acher
er en halvblods trollmann, plassert i Griffing ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. 

BiografiRediger

Meine er en alt i alt en liten rar skrue. Mot fremmede er han litt bak, men det gjelder mest gutter med jenter er han mer frempå og tørr å gjøre mer. Han er også mer høflig mot jenter enn mot gutter. Når det gjelder yngre elever prøver han å virke litt storebror aktig siden han vet at da er det lettere å bli venn med de i tillegg få de til å stole på han. Dette har han faktisk testet ut på lillebroren sin som er test person på det meste han gjør. Mot eldre elever og lærere viser han respekt som de fleste gjør. Når han er med venner ler han mye og tuller med de. Noen ganger kan han dra spøkene litt langt og da blir klart folk sure på han. Det mest ja negative med Meine er vel at han snakker ofte før han tenker over ha han har sagt. Dette kan jo fort føre til misforståelse og problemer. Noe mer er det egentlig ikke å si om han.

Meines interesser er å male og musikk, spesielt musikk. Hans store drøm er å jobbe innen musikk på en eller annen måte. Helst da bli artist. Han spiller både gitar og synger, men det er bare lillebroren hans som har noen gang hørt han synge.

Meine er verken best eller verst på skolen. Så klart er det noen fag han sliter med mer enn andre. Det faget han er best i er vel Astronomi og det han sliter mest med er Transfigurasjon. Han er jo helt ny på Galtvort så han har ikke helt kommet inn i alt enda. Han sliter fortsatt veldig med å finne veiene til de forskjellige klasserommene og kommer ofte for seint til timene fordi han ikke finner veien. Valgfagene han tar er Oldruner og Stell av Magiskevesner.

Fysisk utseendeRediger

Meine acher by darkliesiseverywhere-d6sha47
Meine sitt hår er blondt og rekker omtrent til haken. Det er klipt skrått bak over så bak rekker det han til skuldrene. Ansiktet han har en ganske spiss form og det samme gjelder nesen. Munnen hans eg ganske smal og det samme er øynene. Øynene hans har en klar lysegrønn farge. Kroppen til Meine er verken feit eller tynn. Han er ganske breiskuldra og kraftig. Han er 1.68 høy, men vokser fortsatt. Huden hans er veldig blek som er normalt blant nord europeere. Klær bryr ikke Meine seg ikke om og hjemme tar han som oftes det som ligger øverst i kleshaugen. På Galtvort derimot bruker han alltid kutten eller uniform.

Tilfeldig wiki