FANDOM

180px-Namina1-4.jpg
Namina M. Svaart
Biografi
Kjønn

Jente

Født

26. april

Øyefarge

Ukjent

Hårfarge

Blond

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Mor
  • Far
  • Naomi Svaart (tvillingsøster)
Nasjonalitet

Britisk

Hambuse

Foreløpig er det Lala, en større Gygrid

Skytsverge

Føniks

Titler
  • Tidligere prefekt
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Lærling hos Dr. Lahan i India, studerer fønikser

.

Namina M. Svaart (26. april) ble plassert i smygard av valghatten og er en utheksaminert fullblodselev etter å ha fullført sin skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. I et forhold med Kira Choning.

Namina's skytsverge er en føniks og hambusen hennes regnes foreløpig å være en Lala, en større Gygrid. Daniel Birmingham er etter kjent Naminas aller første forelskelse. Namina er hemmelig venn med Ramoyo Fred Weasley, men det er det ingen som vet, for de leker bare på natten når ingen kan se de.

Tiden før Galtvort Rediger

Namina vokste opp i Manchester med sin mor, far og tvillingsøsteren Naomi. De har aldri slitt med økonimien, den er på topp. Faren har en høy stilling i Magidepartementet. Selvom de vokste opp med foreldrene var det ikke ofte de så de, Namina føler hun ikke kjenner de ordentlig. De har aldri gitt henne den kjærligheten og omsorgen som foreldre burde. De er ikke før i senere år at Namina har lært å akseptere foreldrenes væremåte at de har begynt å akseptere henne som datter. Søsteren til Namina, Naomi forsvant etter sitt femte år på Galtvort.

Hun stakk av da Namina fortalte henne at hun begynte å skjønne foreldrene sine. Etter det har hun ikke snakket med henne, dette er kanskje grunnen til at foreldrene hennes behandler henne mer som en datter nå, fordi det har gått opp for de at de kan miste henne også, de elsker henne, tross alt. En person som alltid har støttet Namina er "Nannaen" hennes Anna, hun har vert som en mor for henne, hun har alltid gitt henne støtte og omtanke i forhold til foreldrene.

Tiden etter Galtvort Rediger

Namina ønsker å jobbe med stell videre i livet, nylig fått lærling plass hos Dr. Lahan i India hvor han vil at hun skal studere fønikser med ham. Selv er hun ikke helt ferdig med studiene i India, men fremtiden hennes har tatt en litt annen vendig enn planlagt.

Tilfeldig wiki