FANDOM

234px-4gjhqu.jpg
Nanette Chamberlain
Biografi
Kjønn

Jente

Født

23. mars

Øyefarge

Gråbå

Hårfarge

Sølvblond

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Mor
  • Far
Lojalitet
  • Alltid vinneren av konflikten
Hambuse

Høyder

Skytsverge

Jerv

Titler
  • Ukjent
Annet
Ble medlem Lenge siden.
Hus Smygard
Yrke

Nåværende skoleelev

.

Nanette Chamberlain (født 23. mars, London) ble plassert i smygard av valghatten og er fullblodselev ved Galtvort.

Tidslinje:Rediger

Før skolen:Rediger

Nanette har vokst opp i London, i en villa ikke så langt fra Notting Hill. Bortskjemt, skjermet fra omverdenen. Hun har ikke lært noe om hvor ond og urettferdig verden er, og dette er uhyre viktig for å skjønne seg på Nanette. Foreldrene hennes har oppdratt henne til å tro at hun er født med høy status, og at hun skal oppføre seg likedann. Snobbete, overlegen og nedverdigende. Dette har hun lært, dette er det hun tror er den rette måten å leve på, og de fleste på skolen bøyer seg etter viljen hennes, noe som forsterker denne følelsen. Hun har også lært at gomper ikke har noen verdi, noe som er grunnen til hennes middelaldrende gompesyn. Det er ingen tilfeldighet at hun er så fryktelig overlegen. Nanette har også lært at verden vil gå hennes vei om hun får alle til å like henne, og det er grunnen til at hun er så falsk. For hun skal ikke ha fiender, kun venner, for det vil hun tjene på senere i livet.

1 klasse:Rediger

I førsteklasse kom Nanette av toget som rimelig usikker. Hun kjente noen, men veldig få, og hun fant dem ikke på toget. Men hun klarte da å finne noen venner før hun fikk valghatten på hodet og ble plassert i Smygard. De vennene fra førsteklasse er ikke mer da. Nanette brukte førsteklasse på å lære om systemene på skolen, hvordan ting fungerte og hvordan folk oppførte seg i forhold til hverandre.

2 klasse: Rediger

Som andreklasseelev kom hun tilbake til skolen etter ferien som en litt mer plassert pike. Vokst noen cm, klar for å lære mer magi, skaffe seg venner for livet. Hun lærte også å kjenne noen eldre elever som senere vil deffinere Nanette som person.

3 klasse: Rediger

Nanette ble sammen med Johnny Mansfield, som førte til en stor forandring i livet hennes. Å være knyttet til en person. Forholdet varte gjennom hele året, det lengste forholdet hun har vært i, og disse to har fremdeles god kontakt. Ellers ble den yngre eliten dannet, da bestående av Nanette, Sage Cecily Francis og Daniella Victoria Frances. Dette året ble også Nanette mye mer opptatt av eliksirer.

4 klasse:Rediger

Dette året er det som egentlig er grunnlaget for de tre siste. Nanette ble fryktelig god venn med Lucy Ace, og lærte om klassesystemet på skolen. Bestemt på å overta rollen som Queen Bee etter Lucy, sitt forbilde. Hun endte forholdet med Johnny, datt inn og ut av en del misslykka forhold, men det ingen visste var at hun og Henry Walterfors secretly hadde et forhold. Dette kom fram i senere tid. Henry er hennes første skikkelige "forelskelse", noe hun selvsagt fremdeles nekter for.

5 klasse:Rediger

Fremdeles sammen(?) med Henry, er Nanette plutselig U.G.L.E elev. Ting blir travlere, og hun begynner å bli ganske stresset over hvor mye som skjer. Samtidig begynner Nicolas Casper Yprah å bli ganske interessant. Noe hun nekter for selvsagt. Nanette holder seg fremdeles sammen med Lucy, men og mye med Camille Queneau, hennes bestevenninne da. Toppkarakter i Eliksirer, Transfigurasjon, Aritmatikk. Stryker i Astronomi på grunn av høydeskrekken sin.

6 klasse:Rediger

Queen B. Lucy har dratt, Henry har dratt og Nanette begår et statskupp og kroner seg selv som "dronning". Det er jo dette hun har stresset med helt siden andreklasse. Men det hele føles bortkastet da Nicolas drar fra henne, til Russland. Senere blir hun sammen med Gregory, men det forholdet varer ikke særlig lenge, siden hun dumper ham da Nicolas plutselig er tilbake. De to blir sammen like før sommerferien.

7 klasse:Rediger

Nanette bryr seg ikke lenger mer om status. Hun er så vandt med å få alt hun peker på, og da denne bobla begynner hun også å vokse opp. Forholdet med Nicolas brister og bygges opp igjen om og om igjen, og hun elsker for første gang noen andre enn seg selv, noe som forvirrer henne og skremmer henne mer enn noe._ Hun elsker Ridley Cox.