FANDOM

Naomi Coyne Jagielski (6.juli, Dublin) ble plassert i smygard, nåværende femteklasse fullblodselev ved Galtvort. Hun er irsk og i et forhold med Blaze Aden Howland.

Untitled

Personlighet og egenskaper Rediger

Naomi er en søt jente med mye å by på. I begynnelsen kan hun virke både frekk og likegyldig til vedkommende har å by på, men det er kun fordi hun forsatt sliter med å stole på mennesker og takle enkelte. Hun er tross alt seksten og en vanlig tenåring som sliter med sine problemer med fra både fortid og nåtid - enda flere ting er blitt så mye bedre enn det det har vært. Takket være forloveden (Blaze Aden Howland) så er hun blitt mer åpen mot nye mennesker. Hun klarer å slappe mer av og gi mer av seg selv for dagene som går. Hun interesserer seg ikke i sladder og dritt, men som alltid så får hun alltid med seg det meste sladderet medelevene slenger rundt til hverandre i slottets hjørner. Enda hun er en flott jente med en utrolig fin utstråling har hun også en dårligere side av seg.

Som person er hun ganske sjarmerende ellers. Hun kan sjarmere hvem som helst i senk med det sjarmerende smilet på lur som sniker seg innpå munnvikene hennes. Hun er kanskje en av de mest omsorgsfulle menneskene man kan møte på og kunne ikke ønsket en eneste sjel noe vondt.

Fullt navn Naomi Coyne Jagielski
Alder Sytten
Fra Irland

Tilfeldig wiki