FANDOM

http://i298.photobucket.com/albums/mm272/nadia9321/image_zps912f46e0.jpg

Nathair McGregor
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

20.februar 1978

Øyefarge

Blå

Hårfarge

Brunt

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
Stavarm

Høyre

Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Lojalitet

Seg selv Undergrunnen i London

Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Leiemorder

.

Nathair McGregor (født 20. Februar 1978 i Greenock, Skottland) er en fullblodselev fra Smygard ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom som aldri gikk ferdig utdannelsen.

Han gikk på Galtvort frem til sitt syvende år, da var han ute på jobb hvor han ble skutt, han overlevde så vidt, men på papiret var han død. Egentlig havnet han i koma i tre måneder før han våknet, ble utskrevet og dro til Barcelona. Alle trodde han var død og på papiret var dødsdatoen 21. November 1996, han lot folk tro dette, fordi det var enklest at folk trodde han var død.

Han dukket plutselig opp igjen den 22. Februar 1997, to dager etter bursdagen sin. Den eneste som fikk vite at han var tilbake på det tidspunktet var Fiona Carroll Withfield, rett og slett fordi hun var en av de få han stolte hundre prosent på, det var et gledelig gjensyn og i 1999 ble de offisielt sammen etter å ha drevet på en stund før de i 2002 forlovet seg.

Kjærlighet og vennskap Rediger

Nathair fikk noen venner i løpet av sin tid på Galtvort blant andre Matthew Blaire, Ace Devlin, Cania Whetinkiox, Fiona Carroll Withfield, Anastasia Alkoline og Dakota Moore.

I hans sjette år gikk han inn i et forhold med Anastasia Alkoline, men det tok naturlig slutt da han "døde" og gikk under jorden. Senere så ble han sammen med Fiona som han senere giftet seg med.

Familie og oppvekst Rediger

Familie er noe Nathair aldri snakket om, rett og slett fordi han hatet de alle som pesten, fordi foreldrene avlet som kaniner hadde han mange søsken. For å få oppmerksomhet i sine yngre år hadde han mye sinneproblemer noe som førte til at foreldrene kastet han ut i en alder av fem fordi de ikke taklet han. Han levde på gata i Greenock frem til han var syv, da stakk han til London. I en alder av åtte ble han tatt inn hos James Riley, en gammel mann som eide en bar i London, han fikk bo der i bytte mot at han hjalp til i baren. I en alder av ti, fant Nathair ut at James var en gammel leiemorder og siden James var gammel fikk han Nathair til å hjelpe han med dette, noe som førte til at Nathair tok sitt første liv i en alder av ti, det var også på denne tiden han ble ordentlig kjent med Matthew Blaire og Ace Devlin som han senere jobbet ganske mye med. De tre var uadskillige og da han ble elleve gikk de alle på Galtvort sammen. I en alder av sytten så hadde Nathair jobbet seg hardt oppover i miljøet noe som førte til at ble respektert og sett opp til.

Tiden på Galtvort Rediger

Da han gikk på Galtvort var han veldig ofte borte for skolen, men han var der nok til å bestå alle sine heksamener, utenom den ene da han var "død".

Tilfeldig wiki