FANDOM

13240541_10209600065097609_5508650609117711006_n.jpg
Nathan R. Froz
Biografi
Kjønn

Mann

Født

7. Juli

Bosted

Headington, UK

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Mørkebrun

Nasjonalitet

Engelsk & Spansk

Stavarm

Venstre

Blodstadus

Halvblods

Tryllestav

Eik & enhjørningshår, 9"

Familie
  • Phillip Froz (Far)
  • Christine Rosè Froz (bestemor, fars side)
  • Dianne Marina Garura (Mor)
  • Peter Froz Garura (Lillebror)
  • Timonthy Samuel Garura (halvbror, mors side)
  • Curi (Katter er familie)
Lojalitet
  • Katter
Hambuse

Kjære i livet hans død ved hans hånd.

Skytsverge

Snøleopard

Titler
  • Nerd
  • Tidligere Prefekt.
Annet
Ble medlem 2009
Hus Ravnklo
Yrke

Avdelingen for oppsyn og kontroll av magiske vesener, Beast Division

.

Nathan Garura Froz (født 7. Juli) er en halvblods trollman og ble etter mye omtanke plassert i huset Ravnklo. Han var en elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom men er nå utheksaminert og har han fast jobb i Magidepartementet under avdelingen for oppsyn og kontroll av magiske vesener. Han holder enda til i hjembyen sin Headington i Storbritania men har vel planer om å flytte til London senere.

Nathan er lykkelig forlovet med Lexion Sullivan og bryllupet står til neste sommer. Lexion har ikke vært en elev ved Galtvort og er heller ikke en trollmann men heller ikke en gomp. Tenk mer stor varulv uten magi.

Fun fact: Etter og ha tullet og tøyset for mye rundt eliksirer og magi under skolegangen har gutten fått "evnen" å male som en katt til tider og for det meste så er det Irvana Rivaine som får skylden for dette.

Slekt og familie. Rediger

Nathan har en fullblods mor mens hans far er en futt, men har begrensede magiske evner ved hjelp av posttjenesten. I en alder av 10 opplevde Nathan at moren hans hadde fått nok av familielivet og forlot han, faren og en 1 år gammel Peter. Hun har nå i ettertid prøvd og gjenoppretta kontakt og presentert Nathan til hans "nye" halvbror, Timonthy. Noe som Nathan er veldig lite begeistret for og så langt har det ikke vært en suksess.

Etter at hans mor forlot dem jobbet hans far konstant og Nathan ble sittende igjen som barnevakt for Peter sammen med hans eldre bestemor. Bestemor ble fulltids barnevakt mens Nathan startet på Galtvort.

Fra hans mors side var det ikke hjelp å få. Da Nathan ble plassert i Ravnklo hadde han satt en stopp for den eviglange Garura-tradisjonen om å være i Smygard og han ble raskt skrevet av alle familietrær, samme med Peter da han ble plassert i Griffing. Selvfølgelig det at deres far var en futt gjorde avgjørelsen lettere og verken Nathan eller Peter har hørt noe fra Garura-familien etter dette.

Det at Nathan's far er en futt har ikke påvirket ham så altfor mye. Det er en hemmelighet han holder tett ved brystet, ikke av den grunn at han er flau eller skammet over dette men fordi han vil helst ikke gi hans far flere problemer. Foreldrene til Nathan's far brukte noen år på å akseptere at sønnen var Futt men med en gang Nathan og Peter kom til verden var det bare stolthet og hjerterom for den lille familien.

Katten Curi er også familie og Nathan vill starte en slosskamp om noen sier noe annet.

Skolegangen. Rediger

Nathan's skoleprestasjoner er noe han kan være stolt av, selv om han ikke helt er det. I hans femte år hvor U.G.L.E startet så valgte han Stell av magiske vesener, Clairvoiance og Oldruner. Han fikk S i Stell av magiske vesener og Oldruner, men en B i Clairvoiance. Var en i toppen av klassen i Stell av magiske vesener. I de obligatoriske fagene fikk han S i forsvar mot svartekunster, transfigurasjon, trylleformler, astronomi og urtologi. Eliksirer fikk han B i og magihistorie ble en A.

Han ble rådet i å ta Ø.G.L.E'ne sine i forsvar mot svartekunster, stell av magiske vesener, trylleformer, transfigurasjon og eliksirer. Dette med håp om å få en jobb i Magidepartementet under avdelingen for oppsyn og kontroll av magiske vesener. Etter ett år uten sosialt liv og nærmest underenært med intens lesing så tok han Ø.G.L.E med strålende S i alle fag og fikk jobben han så sårt hadde ønsket seg. Uheldigvis så hadde alt av studiene hans tatt opp såpass mye av hans tid at hans sosiale krets hadde minsket ned til det nærmest usynlige og ikkeeksisterende.

Personlighet Rediger

Det er så mangt og si om Nathan men han er også så utrolig simpel. Enn kan summere ham opp raskt med at han sliter med angst og en liten depresjon men er fortsatt en morroklump og ett bøllefrø til tider. Han jobber sakte med og få kontroll tilbake på livet sitt etter det forsvant litt i hans syvende år på Galtvort. Mens hans sosiale krets begynner å bygge seg opp igjen så kan man igjen skimte den gode gamle Nathan som blunker ca 70 ganger i minuttet og ler av de teiteste vitsene. Mye av dette er takk til tidligere nevnt hans forlovede Lexion, hans høyst elskede venninne Irvana og hennes vakre søster Danielle.

Ellers er Nathan bare en chill person som skriker på innsiden fordi alt er litt skummelt og katten hans spiser gjennomsnittlig 5 sokker i året.

Tilfeldig wiki