FANDOM

180px-1689y4l.png
Nathanee Safirius 
Biografi
Kjønn

Både gutt og jente

Født

16. januar

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Familie
Lojalitet
  • Galtvort
Titler
  • Hovedadmistrator
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Ravnklo
Yrke

Student

.

Nathanee Safirius (født 16. januar) også kalt Nathan er en fullblodselev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun er en ravnkloing, og er blant annet kjent for å ha mange kallenavn. Det hun er mest kjent for er nok Nath.

Til vanlig bor Safirius i London og snakker engelsk med britisk dialekt. I slekt med tvillingbroren, Sheetus Safirius.

Hennes nærmeste venner regnes å være Eàmané Wesenberg og Desmond Zielkov da det er de Nathanne henger mest med.

Nathanee er ellers kjent for å være ei munter jente, hun har stor forkjærlighet for all form for søt mat og godteri, og da spesielt som gutt. Fra et utenfraperspektiv er Nathanee rastløs. Hun finner ofte på å gjøre ganske sære ting uten noen god grunn til å gjøre dem. Dette, kombinert med at Nathanee eier lite sunn fornuft, kan ende opp med ganske skumle resultater. Når man også har en fæl uvane for å bruke magi eller mystiske eliksirer på andre for egen underholdning, (men skader aldri noen mens man gjør det) vet man aldri helt hvordan Nathanee kommer til å påvirke alt rundt seg.

Det spesielle kjønnet Rediger

Nathanee er både jente og gutt, men ble født som jente. I et par år har hun vært under påvirkning av en bytteformel som hun mistet kontrollen over. Denne byttet kjønnet til Nathanne fram og tilbake mellom gutt og jente.

Tiden på Galtvort Rediger

Nathanees beste fag er transfigurasjon og eliksirer, og hun har en bytteformel som hun kan bytte ut ting med på omtrent alt det hun ønsker. Med tiden har hun begynt å miste kontrollen på bytteformelen. Hennes minst likte fag regnes for å være clairvoyanse og trylleformler, og hun har turbulente karakterer ettersom hun ikke alltid orker å sette seg inn i fagene.

Tilfeldig wiki