FANDOM

180px-Needa.png
Needa McGillicuddy
Biografi
Kjønn

Jente

Født

25. april

Øyefarge

Lyseblå

Hårfarge

Lysblond

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
Lojalitet
  • Professor Slur
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Rumpeldunkspiller
Annet
Ble medlem 2006
Hus Smygard
Yrke

Ukjent

.

Needa McGillicuddy ble plassert i smygard av valghatten og er en utheksaminert elev etter å ha fullført sin skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hennes bestevenn var Odelia M. Burton.  Søster med Elvida McGillicuddy.

Needa er kjent for å være lik en barbiedukke, men kan og kjennetegnes som tidenes største dramaqueen. Hun kler seg alltid med noe rosa da det er hennes yndlingsfarge. Du kan godt si at rosa er mellomnavnet hennes så mildt sagt, gal hun er. Needa for å være ekstremt fisefin og slu på samme tid, hun vet hva hun vil, men når ingen professorer er til stede er hun alltid lojal og godtroende mot vennene sine selv om ikke alle er i det samme huset som henne selv.

Kan gå under kallenavnet plastic fantastic på grunn av hennes måte å fremstille seg selv på.

De fire personene Rediger

Needa er en av fire som regnes for å være medlem av slytherins bitch. De andre personene er Odelia M. Burton, Namina M. Svaart og Rikka Xing Chi.

Annet Rediger

http://slytherinbitches.blogg.no/ , er bloggen hvor det skrives saftige sladder og deres egne meninger om alt og alle.

Tilfeldig wiki