FANDOM

132px-Skjermbilde_2013-08-29_kl._14.43.13.png
Olympia Andromeda Valentine
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Ukjent

Øyefarge

Isblå

Hårfarge

Gyllent, brukte å bli kalt for gullhår

Blodstatus

Fullblods

Familie
  • Kaylee Valentine
  • Marco Celestino Raul Valentine
Titler
  • Flørtepus
Annet
Ble medlem Foreløpig ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student 

.

Olympia Andromeda Valentine er en fullblod selev, plassert i smygard ved galtvort høyere skole for hekser i og trolldom. Hun er først og fremst kjent som en av galtvort's flørtepuser.

Hele familien hennes har også vært smygardinger og det er de alle stolte av. De ser nok snille ved første øyenkast, ihvertfall Olympia. Problemet er bare at Olympia elsker å leke med hjertene til andre folk, akkurat like mye som hun elsker å se på ekte kjærlighet. Til tider kan hun være slu, men det er bare når hun virkelig vil det. Blant gutter er hun som oftest nesten alltid ganske slu, hun viser ikke den egentlige siden hennes fram før de minst forventer det. Det morer henne å se hvordan reaksjonene deres er.

PersonlighetRediger

Olympia er en nokså glad person. Hvert fall nå i det siste. Derfor kan man se henne ganske ofte i røde og rosa nyanser. Før var ikke Olympia så snill som hun er nå, hvorfor hun plutselig forandret seg? Det er et godt spørsmål. Kan jo være puberteten som har gjort sitt. Før var Olympia slik de fleste Smygardinger er. Hun brydde seg om kun en person; seg selv. Og kjærlighet var noe hun var for opptatt for. Det hun derimot hadde tid til, var å irritere og plage andre folk. 

UtseendeRediger

Olympia pleide å bli kalt gullhår. Rett og slett fordi håret hennes er gyllent. Det er også utrolig langt og bølgete. Moren til Olympia er modell, så Olympia er nokså høy. Og hun er ikke helt ferdig med å vokse heller. Bena hennes er utrolig lange, og hun trener mye for at de skal forbli så fine som de er. Olympia har en fin timeglassfigur, som hun også har arvet fra moren sin. Hun har nokså store bryster, men puberteten er ennå ikke ferdig. Leppene til Olympia er fyldige og rosa. De har ofte enten leppestift eller bare lipgloss på. Men mer sminke enn det bruker hun vanligvis ikke. 

KjærlighetRediger

Olympia har mye erfaring når det gjelder kjærlighet. Enten det er å dumpe, eller bli dumpet. Hun har ofte vært uheldig og endt opp i trekantdrama. 

For øyeblikket er Olympia sammen med Matthew Blaire. Og ting begynner å bli seriøse. Hun håper på at forholdet deres varer for alltid.

Tilfeldig wiki