FANDOM

Oppdrag klubb.jpg

Oppdrag er en av klubbene ved Galtvortskolen.

BeskrivelseRediger

Klubben er å finne under linken klubber på g. Når du skal gjøre et oppdrag har du fire valg. Det er forskjellig valg du kan få fra gang til gang på hvert oppdrag du gjør. De fire valgene kan være som følge:

  • Valg 1: Du lister deg ned i fangekjelleren for å stjele en eliksir du mangler til å utføre en kjærlighetsdrikk.
  • Valg 2: Du leter etter skatter og gjenglemte eiendeler bak veggtepper og potretter i håp om å finne noe.
  • Valg 3: Du forsøker å finne Nødvendeligrommet fordi du trenger en plass å gjemme deg fort, etter at professor Uffert så deg snike rundt i gangene etter sengetid.
  • Valg 4: Du ser at Gnav er ute etter revestreker i de bevegelige trappene. Han kaster blekkhus og fjærpenner på portretter, slik at de springer avgårde fra bilde til bilde. Du bestemmer deg for å jage Gnav, og sender en "Bindio" formel i retning spøkelset. Han klarer akkurat å snu seg i det formelen treffer Herr Nask. Du klarer akkurat å oppheve formelen i det han er i ferd med å få øye på deg.

ResultatRediger

Er du heldig, vinner du galleoner. Er du mindre heldig vinner du ikke noe. Størrelsen på galleonene kan også variere. Noen ganger kan det være 1-2 galleoner, mens andre ganger 13 galleoner.

Tilfeldig wiki