FANDOM

Orabelle Pristore er en fullblods elev i griffing ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Orabelle Pristore er en fullblodsheks fra Edinburgh. Jenta er fra Scotland og bor sammen med faren sin i en fancy leilighet midt i hovedstaden. Ora og faren hennes har knyttet et sterkt bånd gjennom oppveksten, og Ora fikk mye oppmerksomhet som enebarn. For tiden bor Hun hos faren sin i Edinburgh i alle feriene. Orabelle har alltid vært trygg på seg selv, og spiser utrolig mye. Ora er den irriterende vennen som harså høy forbrenning at hun nærmest kan spise det hun vil. Hun er veldig lett å forhøre og er svak for komplimenter. Hvilken legning hun har er fortsatt ukjent, hun kan like gjerne være aseksuell. Orabelle har en ekstrem kort lunte og kan bli illrød av de minste ting. Hun er veldig forsvarende over venner og hater bedrevitere. Orabelle er veldig åpen om fortiden sin og er en veldig lite hemmelighetsfull person. Dette gjør at hun stoler lettere og fortere på folk. Innerst inne er hun bare ensom og trenger noen å dilte etter. Orabelle har en tendens å elske å rote seg inn i konflikterog trøbbel. Noe som ikke alltid enser så godt. Orabelle er en god venn å ha, og sier alltid det hun mener og har en drøy humor. Hun er en som tar ting som det kommer og er dentype venn du kan dra inn i trøbbel og eventyr. Også har hun veldig myke klemmer også.

Orabelle er deprimert for tiden og føler at hun ikke har noen å vende til . Hun ser ut som et troll og bruker mesteparten av tiden liggende på gulvet i oppholdrommet for griffinger

Tilfeldig wiki