FANDOM

Rene Lovell Aldebourne (26. januar, Rennes Frankrike) ble plassert i smygard av valghatten og er en fullblodselev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. I et forhold med Loralie Bats.

Som person er Renè kjent for å være en stolt person og det preger resten av hans personlighet. Hans perfeksjonisme er et godt eksempel på det. Følelsen av å være bedre enn andre, er noe han baserer sin daglig oppførsel på. Han går likevel ikke rundt og hakker på folk, siden han har intet behov for det, i følge han selv.

Noen av Renè sine andre trekk, er at han er svært smart og dyktig i det han driver med. Lojaliteten hans er et slit å vinne over, men han står ved sine venner i tykt og tynt. Allikevel er han kritisk, og er ikke redd for å si sin mening rett ut, med mindre øyeblikket krever at han tier.

Dikt og Poesi Rediger

Kjærlighet er noe som engasjerer Renès tankegang. Han uttrykker sine kjærlighetsrelaterte følelser gjennom dikt og poes spiller også piano som han har drevet med i mange år. Å forstå og lese mennesker har han stor interesse for, siden dette gir han både en fordel når han prøver å bli kjent med nye mennesker, men likevel er dette aldri for å gå bak ryggen på sine venner, heller å prøve å forstå deres problemer, ønsker og andre mulige vansker, slik at han derretter kan hjelpe og kommunisere med dem på en måte han vet personen vil tiltrekke seg mot.

Tilfeldig wiki