FANDOM

Robin Vivian Ace er en elev i griffing ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Robin er da snill. Hun kan omgåes med de fleste folk. Spørsmålet er om de fleste folk kan omgåes med henne. Hun prøver så godt hun kan. Noen ganger. Hun er veldig åpen på meningene sine, og kan kanskje noen ganger være en smule socially awkward. Ikke at hun egentlig bryr seg. Hun er biseksuell, hun forelsker seg altså i gutter og jenter, men forelskelse er ikke noe hun driver mye mer uansett. Hun liker bedre å ha en liten vennekrets, og tanken på å binde seg i et forhold skremmer henne litt. Hun har også enn fetisj med det å skremme folk. Når folk skvetter ... Det er bare det morsomste som finnes. Også liker hun bare veldig godt å sove. Men bare på dagen. Eller bare når hun føler seg trøtt. Hun er ikke så veldig flink på skolen på grunn av det. Hun sover når hun føler for det, hvor enn hun er, med mindre det er på en av lærernes kontorer. Men det er vel nesten det eneste unntaket. Kanskje på do siden det ikke akkurat lukter så godt, men hun har vel sovnet der noen ganger også. Jo, også har hun en tendens til å bli veldig hyper til tider også, men det er ikke ofte. Humørsvingninger er det ganske mye av til tider, uheldigvis. Hun lever forresten på kaffe. Hvordan hun klarer å sovne med så masse koffein i kroppen er et spørsmål ingen kan svaret på. Hun kan være utrolig klumsete, men på en eller annen måte klarer hun å være en ninja når hun bestemmer seg for det.

Stort, rødt, krøllete hår, blå øyne, blek hud, masse fregner. Rundt mage, men man ville ikke kalt hun tykk eller lubben, bare synlig utrent. Hun går med bukser og t-skjorter for det meste, ettersom hun ikke tar seg mye tid på å finne klær som går for å være moteriktige, om ikke hun bruker uniformen. Hun bruker forresten gutteuniformen (egentlig husker jeg ikke om det i det hele tatt var noe forskjell på uniformene, men jeg bare skriver det her i tilfellet). Hun er ikke den høyeste, heller ikke den laveste, og hadde det ikke vært for håret, hadde hun gått fint sammen med folkemengden.

Foreldrene hennes er skilt. Hun har ikke et så godt forhold med moren, selv om hun bor med henne noen få ganger. Faren og moren skilte seg på grunn av ganske normale grunner; De gikk bare ikke overens lenger, dessuten kom faren endelig ut av skapet, som om ingen hadde trodd noe annet de siste hvem-vet-hvor-lenge årene. Moren til Robin kommer fra America, men flyttet til England da hun giftet seg med faren. Hun flyttet da tilbake etter at de skilte seg. Beleilig nok ble faren sammen med en annen amerikaner, til tross for at det virker som de har enda flere argumenter enn han og moren hadde hatt. Men det virker på en eller annen måte som de kommer bedre overens uansett. Kanskje det er noe med auraen ... Robin vet ikke. Hun ser ihvertfall på stefaren sin som en bedre forelder enn moren hadde vært, og hun liker mye bedre å bo sammen med dem en den ekle slangen hun kaller for mora si. Alle foreldrene bor i London, men ganske langt unna hverandre.

Robin er ikke særlig flink på skolen men hun er for lat til å bry seg, uheldigvis.

Tilfeldig wiki