FANDOM

http://img837.imageshack.us/img837/1844/skjermbilde20120804kl12.png
Robyn Mairéad Nymphee Ayabie
Biografi
Kjønn

Jente

Født

1. August 1977

Øyefarge

Gråblå

Hårfarge

Rødblondt

Blodstatus

Ukjent

Tryllestav

Ukjent

Family
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Tidligere prefekt
Annet
Ble medlem 2006
Hus Smygard
Yrke Student
.

Robyn Ayabie ved fullt navn Robyn Mairéad Nymphee Ayabie (1. August 1977) ble plassert i smygard av valghatten, og går nå sitt syvende år på Galtvort. Hun er av Irsk-Amerikansk opphav, og satser på en utdannelse innen journalistikk.

Robyn er kjent for å være noe sårbar, men snill. Hun er veldig ettergiven for de fleste, langt fra kalkulerende og slu, som hun pleide å kunne beskrives som. Har en naturlig melankolsk holdning, men jobber hardt for å forholde seg positiv i kretser. Robyn har sterke, dype emosjonelle problemer som preger henne, følelseslivet hennes og beslutningene hennes, gode som dårlige, sterkt, i tillegg til at det gir henne en noe apatisk virkelighetsoppfatning.

Fysisk Utseende Rediger

Robyn er 170 høy, hun har langt rødblondt hår, blek hud, klassisk irsk utseende, kjennetegnes ved en arrete overkropp.

Bekjentskap Rediger

Robyn har alltid vært kompleks på dette punktet. Hun har alltid forelsket seg alt for lett, og slik blottstilt seg selv fullstendig veldig fort. Har alltid sterke vennakapelig romantiske følelser for gamle flammer, Nathan er vel gjeldende på dette punktet, og kan gjøre henne gal av sjalusi bare ved tilfeldige gjerninger. Har et nå temmelig kjølig, dysfunksjonelt og ureelt av-på forhold med sin tidligere forlovede Jazz, som har forlatt skolen

I et naturlig melankolsk state of mind, har hun lett for å føle seg ensom, og pleide i tidligere år å være utagerende, voldsom og rappkjefta, for å skjule hvor usikker hun følte seg. Har etter de traumatiske opplevelsene blitt betraktelig mer innesluttet, sjenert og påfallende usikker, noe som har hindret henne litt i å bli kjent med nye mennesker, men kanskje til og med styrket noen av hennes gamle vennskap. Hun har aldri hatt videre til overlegen følelse tilknyttet huset sitt, og har alltid hatt venner i alle husene, kanskje til og med mest i smygard, til tross for at de har få åpenbart like personlighetstrekk.

Historikk Rediger

Robyn ble tatt opp som elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom i 1988. Hun gjennomgikk et par normale første skoleår, men ble fort preget av en vennekrets med litt obskøne interesser. Av ekstravaganse er hun kjent for å være den først dokumenterte gravide eleven på Galtvort i sin utdannelse, men etter samtlige komplikasjoner fikk hun aldri fullbyrdet svangerskapet.

Tilfeldig wiki