FANDOM

180px-Into the void by katarinamaline-d36mhmq.jpg
Roon
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

4. januar

Blodstatus

Fullblods

Titler
  • Rumpeldunkspiller
  • Rumpeldunkkaptein
  • Tidligere topptillits
Annet
Ble medlem ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student

.

Roon (4.januar, Portugal) er en fullblods trolldom ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han ble plassert i smygard og er forsåvidt veldig stolt over sitt eget hus. Han forventer respekt fra folk. Det verste han vet er folk uten respekt. Han overser ofte de som prøver å være kule, dette går spesielt utover de minste elevene på Galtvort.

Det er ingen som vet Roon's fulle navn. De eneste som vet hans hele fulle navn er hans familie.

Tiden på Galtvort Rediger

Roon er kjent som en gutt som har fått toppkarakterer i alle fag på Galtvort, men selv er han mest fascinert av Eliksirer og er til gjengjeld ikke spesielt begeistret for Clairvoyanse da han mener dette faget ikke har noe med magi å gjøre.

Når det gjelder Roons kjærlighetsliv er ikke det mye å snakke om for tida, han har hatt noen kjærester på galtvort, men etter at hans Shamina forsvant har han holdt seg unna jenter. Roon har ganske store krav til en kjæreste, han krever mye oppmerksomhet og har lett for å bli sjalu dersom han føler at andre tar oppmerksomheten til kjæresten fra han, det får gutten eller jenta som gjør det merke.

Tilfeldig wiki