FANDOM

http://img543.imageshack.us/img543/3859/180px114091071303722693.jpg
Santareiel Howard
Biografi
Kjønn

Jente

Født

26. februar 1993

Øyefarge

Lysegrå

Hårfarge

Ravnsvart

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ibenholt & lamiahår, 16 tommer lang

Familie
  • Mor
  • Far
  • Jackson Lucas Howard (storebror)
  • Kimberlet Victoria Howard (datter)
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Ravn

Titler
  • Ballets dramatiker
Annet
Ble medlem 2007
Hus Smygard
Yrke

Ukjent

.

Santareiel Penélope M.I.S.T.R.E.S.S. Jaqueline Howard (26. februar 1993) ble plassert i Smygard av valghatten hvor hun nå er en utheksaminert fullblodselev etter å ha fullført sin skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom, er kjent for å være en dramaqueen. Nå bor hun i London. Hun regnes for å være lesbisk, rent kjærestemessig.

Santareiel er en personlighet bygget på sanger, mantraer og filmkarakterer, (Shakin’ Hands-Nickelback, Maneater-Nelly Furtado). Santareiel er en som regnes for å være utseendemessig vakker, og det er også dette hun er mest kjent fo. Hun vet det og hun kan å utnytte det. Komplimenter og fornærmelser tar hun ikke til seg, siden hun mener hun er god nok for alt og alle. De som ikke ser det, er ikke verdt det. Hun har til tider et ganske shabby ytre, men skjønnheten og selvsikkerheten lyser alltid frem på en eller annen måte.

Mellomnavnene er fra morens side av slekten. Som et oppgjør mot faren som mishandlet henne, ga hun all sin lojalitet til moren. Morgan, Ireth, Sarai, Tanya, Roxanne, Enitas og Sindele er fra diverse tanter, bestemødre, tipp-oldemødre osv. Sierra var farens elskerinne, en lamia som er inspirasjon til Santareiels selvsikkerhet og måte å forføre på. Jaqueline var den eks-svigerinnen Victoria C. Verdoux (Jacksons første kone) som ga henne. Santareiel er hennes og søsteren Candida sin beste venn. De er franske og slet med å uttale ”Santareiel”. Etter mye retting og forvirring ga de henne tilleggsnavnet Jaqueline, som betyr ”den som kommer etter”.

Tiden på Galtvort Rediger

2m82udf
Santie er det kallenavnet som er mest brukt av hennes nære bekjente. Smygardinger bruker Santareiel, lærere frøken Howard. Andre kallenavn er Satan, brukt av Kaley Daniella Cherie.

Hun ble først gitt navnet Diane Jarmila. For å få et mer personlig preg lagde hun Santareiel av ”Santo” og ”Reina” (hellig dronning). Penélope var morens mellomnavn og noe hun kalte seg da hun var yngre. Storebroren Jackson bruker kallenavnet Penny av den grunn.

Kjærlighet og vennskap Rediger

Mest kjent er hun nok for crushet på Ajattara Köyliönjärvi. Men de to har ikke snakket eller sett hverandre siden den siste krangelen rundt en slåsskamp Santareiel hadde med Ajattaras kjæreste, Kasandra Milni.Hun har sett ut til å slutte med forhold, men man kan ikke unngå å legge merke til at hun bryr seg om Rita Candy, noe hun aldri vil innrømme. De to har et slags uoffisielt forhold. Santareiel roter fortsatt rundt med hvem hun måtte ønske, men ser ut til å enkelte ganger ta seg litt sammen med Rita rundt. Hun kan også bli direkte nifs om andre snakker til henne. I hodet hennes fungerer det slik: Rita er Santareiel sin. Men Santareiel er ikke Rita sin. Hun mener hun er fri til å gjøre som hun vil.

Du kan også se henne virrende rundt i Storsalen med en viss AJ Loveheart, og hun direkte nyter å skremme vettet av Hannah von Glittenburg. Den blonde plastikkjenta har noe ved seg som Santie liker. Ellers har hun et, ikke godt, men bedre øye til Cheryl Sinbad Ploog, Marilyn Winter, Daphny Llewellyn og Robyn Ayabie. Er disse jentene i rommet, blir de viet hele hennes oppmerksomhet.

Annet Rediger

Santareiel har blitt kåret til "Ballets dramatiker" på juleball, et offentlig arrangement av galtvortskolen. Hun regnes også får å være en sosiopat.