FANDOM

180px-AnCafe21-1.jpg
Shinva Sano
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

5. juli

Øyefarge

Mørke

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Halvblods

Tryllestav

Ibenholt & Lamiahår, 12 tommer

Familie
  • Ukjent (mor)
  • Ukjent (far)
Lojalitet
Hambuse

Galøye Bister med to trebein

Skytsverge

Har ikke klart

Titler
  • Knakker på rumpeldunklag
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Ravnklo
Yrke

Student

.

Shinya Sano (født 5. juli) ble plassert i ravnklo og er en halvblods elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han er i følge Eàmané Wesenberg interessert i Sine Metu. Shinya mener selv han er fri til å gjøre hva fanden han vil, og at Sine bare er en leketing.

Hans skjulte talent er at han er ekstremt musikalsk.

Shinya er kjent som en som har spesiell forkjærlighet til Japansk Visual Kei, men er ganske åpen i andre sjangere også. Har derimot noe mot alle sanger som blir spillt i radio, og har dermed aldri hatt noe for Skumle Søstre og andre populære band (igjen, der kommer svakheten for Japanske band inn. De går bare på radio i Japan, og av en eller annen merkelig grunn plager det ham ikke). Han er også ganske glad i dyr, spesiellt kattedyr, og liker å eksperimentere med forskjellig ufarlig magi (for det meste fargetransfigurasjon) på dem. Som også har resultert til ei rosa ugle og en blå katt.

Personlighet og egenskaper Rediger

Ancafe0008yl5hidingbed.jpg
Shinya er som person ganske utadvent og er ikke redd for å si hva han mener. Han er rask med å velge om han liker en person eller ikke, og når han først har bestemt seg for å misslike noen, hater ham dem fullt og helt ut, og nevnte person skal gjøre mye for at Shinya skal fjerne dem fra listen. Men vanligvis er han på godlynna med de fleste, og bare later som on han misliker eller mobber noen, i ren og skjær lekenhet. Han er vanligvis munter og blid - ofte til de grader at han er til ren irritasjon. Skulle det skje noe, eller kanskje bare hvis han kjeder seg, kan han være ekstremt mellomdramatisk, overreagerende og random. Kan for eksempel finne på å dramatisk spille død eller døende midt oppå et bord i storsalen.

Det finnes stunder der han kryper inn i seg selv, og ikke slipper noen inn. Hans private timer, der han finner fram bassgitaren og klimptrer i vei og oppdager nye riffer, eller setter seg med penn og papir og skriver dikt eller sangtekster. Den enese som han lar trenge inn i disse stundene, er hans eldre søster Siseja.

Når det gjelder sexuelle interesser, er Shinya så bifil som det går ann å bli, men av vane legger han vanligvis an på jenter, siden han har erfart at det er mye mere fisk i det havet. Men han har også en tendens til å legge an på gutter han VET er hetro, bare for å plage vettet av dem. Et perfekt eksempel er Sine Metu. Selv om Shinya kan være svært innpåsliten, han har en god evne til å lese situasjoner, og respekterer folks privatliv når det trengs. Er også en veldig god lytter, og kan selv bli ganske så følsom.

Er ellers veldig opprørsk, og har ikke mye respekt for regler han ikke ser noen vits i. Kan også bli veldig kranglete, og har en tendens til å havne i krangel med lærere dersom han er uenig med dem. Bare et under han ikke har fått arrest til nå egentlig. Shinya har sist men ikke minst ingen ting til overs for husfordelingene. For hans del, kunne hele Galtvort vært ett stort hus. Han nekter av og til å gå med ravnklos farger, og setter seg ved hvilket bord i storsalen han enn vil, danser, synger eller dramatiserer av og til litt oppå dem og.

Kjæledyr og eiendeler Rediger

Uglebouuglebou122222.png
Eier en egen ugle, Dverghorn ugle ved navn Bou. I tillegg har han en Katt (Sølv Egyptisk Mau) ved navn Takuya eller
Silveregyptianmaucat022.jpg
Takunyan. Liker litt for godt å bite alle andre enn Shinya. Har en forkjærlighet for å stikke av og forsvinne et par uker, og deretter å dukke opp utav intet med en sokk i munnen og en grusom appetitt på Allsmaksbønner.

Har også en egen Nimbus 2001.

Annet Rediger

Liker best fagene formler og transfigurasjon. Er ingen animagus, men om han hadde vært en hadde han vært en panter. Spiller ellers knakker på rumpeldunklaget.

Har vært medlem på GS lenge, samme person bak de kjente gamle medlemmene som Kitty Clarcksen og Ayane Cholee

Referanser Rediger

http://www.galtvortskolen.net/?side=profiles&id=7018

Tilfeldig wiki