FANDOM

Sons.jpg
Sony Chiaki (født 24. desember) ble plassert i Håsblås og er en fullblods elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Sony eier egen Nimbus 2001 og har tryllestaven laget av Eik, 14 tommer. Han er høyrehendt, og hans favorittlærer er kjent for å være Professor Pirrevimp selv om favorittfaget er Transfigurasjon, og hatfag eliksir. Verste lærer er ikke ukjent fra andre, Professor Slur.

Hans nærmeste venner er Alison Olson, Amanda Evans, Constance, Ilke Charmed Lee, Lucy Johnson, Mathilde A Flume, Millian L Goldsmith, Selma Klang og Sweetheart.

Personlighet og egenskaper Rediger

Sony er kjent som en omtenksom og grei gutt som liker å være sammen med venner. Han går like godt overens med både jenter som gutter. Det han foretrkker aller best er å finne på ting med vennene sine som foreksempel å henge i parken, prate i storsalen, gå tur rundt innsjøen og slike ting. Han er kjent for å være avslappet og tilfrets med seg selv og alle rundt seg. Han elsker å smile og er stortsett bestandig i godt humør slik at personer rundt ham føler seg godtatt.

Utseende og stil Rediger

Sony har brunt, krøllete, kort hår og blå øyne. Han bruker som alle andre galtvortelever vanlig skolekutte, men i fritiden foretrekker han å bruke T-skjorter, hettegensere og helt vanlige jeans. Han har en lys, lang, slank og litt spinkel kropp som han ikke alltid har helt kontroll over siden han er litt klumsete av seg. Sony fryser veldig lett på hendene slik at fingrene er svært ofte røde om vinteren, hvis de ikke er innhyllet i et par varme, gule votter han fikk hos bestemoren like før han dro til galtvort.

Tilfeldig wiki