FANDOM

http://img805.imageshack.us/img805/656/melodyy.jpg
Tari Almina S. Blocnear E.
Biografi
Kjønn

Kvinne

Født

16. februar

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Mørk brun

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Av kristorn og hår fra enhjørning

Family
Lojalitet
  • Seg selv, til en viss grad Humlesnurr.
Hambuse

Troll

Skytsverge

Kenguru

Titler
  • Tidligere knakker på Smygards huslag
Annet
Ble medlem I 2005 en gang
Hus Smygard
Yrke

Leiemorder

.

Tari Almina Sophie Blocnear Evethlee (født 16. februar i Monte Carlo, Monaco) ble plassert i Smygard av valghatten ved Galtvort. Hun er nå en utheksaminert fullblodseelev etter ha fullført sine 7 år på Galtvortskolen, og jobber til daglig som profesjonell leiemorder for Magidepartementet. I slekt med Southa Mitchu B. Evethlee som er hennes lillesøster, og Torrance Blocnear som er kusinen hennes. Hennes nærmeste venner er Mopee Missourio og Spinderella Wyster. Hun kommer opprinnelig fra Liverpool, men bor til daglig i en fin og koselig leilighet utenfor London. Prater til daglig engelsk, men kan også prate fransk. Tari er for tiden singel etter å nylig ha gjort det slutt med Theodor Weaver, og mener han har det bedre uten henne.

Personlighet og egenskaper Rediger

Tari er kjent for å være sta, eplekjekk, egoistisk, ironisk, spøkefull, selvsikker, voldelig, useriøs og hissig. Stopper aldri når leken er god. Går ofte ut etter bråk, noe hun nekter for til andre. Har null respekt for yngre elever og autoritetet. Hun hører skjelden på prefekter og er ofte den som skaper drama, samtidig som hun gladelig banker overlegne kjerringer i femte klasse. Kjent for å ha kort lunte, irriterer seg fort og blir lett oppgitt.

Tari er det perfekte eksempelet på en liten bølle, nemlig fordi hun er mye flinkere med vold enn hun er med ord. Det er sjelden Tari klarer å sette deg på kanten ved hjelp av tale, og det vet hun veldig godt. Selv om hun gjentatte ganger prøver på dette, ender det bare med at hun hisser seg opp og får en stor trang til å slå noen.

Rumpeldunk Rediger

Tari har vært knakker på Smygards rumpeldunklag, men dette kun fordi hun kunne sende klabbene på folk som provoserte henne og så slippe unna med det. Selve spillet bryr henne lite, hun er ellers kjent som en som er lite rumpeldunkinteressert og har fått lette traumer av all den unødvendige treningen. Når folk begynner å prate om dette kan hun ikke unngå å klage hemningsløst om det. Selv om hun regelrett driter i sporten har hun, om noen spør, sansen for franske Quiberon Quafflepunchers.

Slaget om Galtvort og senere Rediger

Siden smygardingene stort sett ble forvist fra hele slaget, hadde hun ikke mye til overs for Føniksordenen og gjengen. Intelligent som hun trodde hun var, skiftet hun gjentatte ganger side til de som så ut til å lede for øyeblikket. Men etter å ha sett en gjeng med venner hun har vokst opp med miste livet bestemte hun seg for å slå seg ned på Potter sitt lag, noe hun kunne pustet lettet ut over senere.

2q32pno

Etter slaget lurte hun lenge på hva hun skulle bli, men to år senere ble hun frilans leiemorder som hun trivdes med. På grunn av hennes upåklagelige ferdigheter innenfor yrket ble hun ansatt av Magidepartementet, og begynte å ta seg av bad guys for dem. Hun levde farlig og døde ung.

Tilfeldig wiki