FANDOM

Themanbyaurory
Theodor Fabian Salvatore Weaver
, eller Ted (født 17. juni i Alexandria, Virginia), ble plassert i Ravnklo av valghatten da han gikk i første og er nå en utheksaminert elev ved Galtvort. Han ble født i Amerika av en amerikansk far og en serbisk-italiensk mor og snakker engelsk, italiensk, russisk, serbisk og polsk. Hambusen hans er forsatt ukjent og skytsvergen hans er en snøleopard. Han interesserer seg for rumpeldunk og politikk. For tiden er Theodor bosatt i London. Til tross for at han har mange gode venner av det motsatte kjønn har han aldri hatt en ordentlig kjærste før nå nylig. Dette er på grunn av hans konsevative syn på verden, og han har ventet til han fant seg noe seriøst. Tidligere har han datet Hermine Grang, men det ble liksom ikke noe mer av. Det ryktes nå om at han farter rundt med flere forskjellige jenter.

Utseende Rediger

Enorme kinnbein med et forførende smil, rent ansikt og fyldige lepper. Mørkeblå, dype og mandelformete øyner. Mørkebrunt hår, hvor håret hans naturlig nok blir lysere om sommeren. Så mye som 191 cm høy. Ellers ganske slank og vanlig for alderen, med en noe muskuløs kroppsbygning.

Personlighet og egenskaperRediger

Theodor er overmåtelig konservativ og veldig ordentlig. Han har en formening om hvordan ting skal være, og oppfører seg sådan. I sosial sammenheng er han ikke den som gjør mest ut av seg til en hver tid, men han er morsom, kjapp i kommentaren og veldig sjarmerende. Han behandler alle med respekt, kvinner som menn, barn som voksne, og så lenge du oppfører deg greit så er han grei mot deg. Mot jenter er han veldig allright og sjarmerende, men er ikke ute etter noe. Det er vanskelig å få Theodor til sengs, fordi han er imot hele "ligge med så mange som mulig"-konseptet som svirrer rundt på Galtvort. Han er veldig godt likt av både lærere og elever, og han har stor respekt hos de fleste.

AnnetRediger

Prefekt

Brukeren bak Theodor er en av de eldste brukerne. Han begynte i 2006 som Draco Malfang, under brukernavnet Draco, og har hatt karakterer som Blacey McKnife, Awrian Yuzumoi, Hikari, Devon Giordano, osv.

Tilfeldig wiki