FANDOM

image.jpg
Tilyra Letino
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Sett inn tekst her

Øyefarge

Sett inn tekst her

Hårfarge

Sett inn tekst her

Blodstatus

Sett inn tekst her

Tryllestav

Sett inn tekst her

Familie
  • Sett inn tekst her (mor)
  • Sett inn tekst her (far)
Lojalitet
  • Sett inn tekst her
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Sett inn tekst her

Titler
  • Adminstrator
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Griffing
Yrke

Student

.

Tilyra Sinner Lana Letino ble plassert i griffing og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Personlighet og egenskaper Rediger

De fleste ville vel si at Tilyra har en ganske fin personlighet. Hun kan virke litt sjenert for folk som ikke kjenner henne. Dersom du blir bedre kjent med henne, er hun derimot morsom, snill, litt småfrekk, rampete og ganske så utadvent. Hun sier ikke nei takk til en rampestrek, og tar gjerne en utfordring på strak arm. Du kan bare prøve å starte en setning med, ”tørr du…” og vips så kan du få henne til å gjøre det meste. På den måten har hun vel en liten trang til å vise at hun duger. Hun kan se litt liten ut for alderen, når det gjelder både ansiktstrekk og høyde. Hvis noen så mye som nevner dette, kan hun blir rasende. Når det er sagt, så har hun litt av et temperament, og har det med å bli litt bråsint. Som regel er hun til gjengjeld i godt humør, og smiler og ler en hel masse. Har hun en ekstra god dag, så kan du ofte høre henne nynne i et temmelig falskt toneleie. Når det kommer til det sosiale, så ligger hun vel på gjennomsnittet. Hun liker godt å være med venner, og spesielt da gutter. Hun triver rett og slett bedre med dem, muligens fordi hun er en litt typisk guttejente. Løping, jakting, klartring og langturer i skog og fjell er noen av hennes favorittinteresser, så hun er vel ikke helt kommet til ”sminke, klær og gutter” stadiet.

Tilfeldig wiki