FANDOM

Personlighet

Personligheten hans var ekstremt kald i 1-3 klasse, og det var ganske mange som fant han spennende pga han alltid var så hard på reglene mellom husene. Han har havnet i mange slosskamper, og krangler med ganske mange av elevene på skolen. Han har alltid stått hardt for det han tror på, og er utrolig sta. Etterhvert som årene gikk på Galtvort var det mennesker som tok store deler av fritiden hans, og gjorde han mykere, og snillere uten at han selv visste det. Damien Fonder var en av dem som alltid var der for han, og holdte han nede på bakken. De fleste visste at han led av sterk ADHD, og derfor glapp fort om noen terget han. Damien passet alltid på å roe Tommy ned. Så når Damien døde i 2. Klasse døde en annen del av Tommy også. Han har alltid vært skadet av det, og ble etter det snillere og snillere. 

Lovelife

Tommy ble fort kjent som Galtvort's kjekkas når han ankom skolen, og ble ganske fort lagt merke til av jentene. Det var stunder han fikk mange hemmelige brev fra jenter OG gutter, noe som gjorde han veldig forvirra. Han selv ble fort forelska i Marion Bother ettersom hun var eldre, vakker, og utrolig flink til å få oppmerksomheten hans. De hadde et veldig kort forhold som endte fort da han fikk vite at Marion likte en venninne og mer til. Så en dag traff en stein han rett i panna, og hans livs største kjærlighet tok han med en gang; Danny Andrews.Tommy har alltid vært, og er enda veldig forelska i Danny. De har hatt mange seriøse forhold, og snakket en gang om å gifte seg, men en viss Nathanee kom i veien og bremset alt opp. Danny var sammen med Nathanee en stund, noe som knuste stakkars Tommy ned i tusenvis av biter. Han og Danny ble aldri sammen, men de rotet veldig mye en lang stund. 

Den dag i dag er Tommy gift med Marcus, og de har adoptert en datter som da går på Galtvort nå; Isobelle Linken. Tommy er ganske lykkelig med Marcus, men sant skal sies at savnet etter Danny finnes der enda.

Tilfeldig wiki