FANDOM

History Rediger

Han har vokst opp i Skotland, men aldri hatt en særlig tykk aksent. Der har han bodd med broren sin, Madoc og foreldrene.

Han hadde hjemmeskole til han ble 15 år, men ble etter det sendt til Galtvort. Der begynte han da det femte året, og fikk seg mange gode venner. En spesiel venn av ham jeg vil nevne, er Alois P. McLorence som var bestekompisen hans. De 2 var der for hverandre uansett hva.

Når han gikk på Galtvort var han i huset Håsblås, hvor han trivdes ganske godt. Nå vet ingen hvor det har blitt av ham, han er forsvunnet, og har ikke blitt sett siden begynnelsen av det sjette året på skolen.

Personality Rediger

Tommy er tvers igjennom; Rar. Han er kanskje den rareste fyren du kan møte på. Han er livredd for boller (det er hambusen hans xD), og skytsvergen hans er.. En skilpadde.

Men selv om han kan være litt rar, så er han en temmelig snill håsblåsing. Han er 100% unervøs, og skikkelig lojal. Han holder på hemmeligheter, jah, han kunne holdt på en hemmelighet 100 år om nødvendig. Han tror på alt han hører, både det positive og negative. Skikkelig naiv, og er lett å lure.

Look Rediger

Tommy har svarte krøller, og mørke brune øyne. Han har et oppmuntrende smil. Ikke særlig med muskler. Ganske spinkel, er han faktisk.

Han er høy for alderen, 1.71 meter høy.

Agh, vanskelig å forklare resten av ham.

Dilldall Rediger

TOMMY KAN NÅ NÅS OVER UP :O

Siden jeg savner ham så mye. :'c

Tilfeldig wiki