FANDOM

180pxtoril11
Toril C Jones
Biografi
Kjønn

Jente

Født

18. juni

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Brun

Blodstatus

Halvblods

Familie
Titler
  • Rumpeldunkspiller
Annet
Ble medlem Våren 2005
Hus Smygard
Yrke

Student

.

Toril Cecilie Cromwell Jones (født 18 juni) er datter av Maria Aileen Cromwell og Marcus Andrew Jones. Hun ble plassert i smygard og er nå en utheksaminert halvblods elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun snakker engelsk med dialekt fra Newcastle i Nord-England.

Skal ha utviklet et nært vennskap med Janey I Johnson og John McVinkel.

Toril er sta, liker å få folk til å bli enige med henne selv. Ikke den smarteste i klassen fordi hun tar noen ganger feil, men dette er noe hun aldri innrømmer siden hun hater å ta feil. Kan svare noe dumt på spørsmål fra læreren. Kjent for å snakke før hun tenker. Selv har hun noe som heter «mi eiga verd». Det er slik hun ser verden på, og det er hun som alltid har rett og bestemmer selv om ikke så mange vet om dette. Stolt og overlegen. Stort sett alltid med hodet høyt over de andre.

Fysisk utseende Rediger

Torilkjedarseg-1
Toril er tynn, noe hun liker svært godt. Til gjengjeld har hun så og si ingen former, men hun er derimot kjent for å ha lange, tynne bein og kort i ryggen.

I ein alder av 17 år fant Toril ut at hun skulle prøve å sminke seg, bare helt naturlig med litt mascara og liknende. Hun er ikke noe særlig flink, men hun prøver å lære. Om hun skal på ball eller noe får hun andre til å sminke seg for seg.

Familiebakgrunn Rediger

Toril er datter av Maria Aileen Cromwell Jones og Marcus Andrew Jones. Toril og moren kommer stort sett godt overens. Moren gikk i Håsblås på Galtvort og regnes for å være halvblods. Moren er fremdeles veldig glad i gompeting og har prøvd å få hele hennes familie til å like den gompiske sporten kalt, fotball. Hun er stor fan av Newcastle United FC som er et gompefotballlag. Ellers er Toril for å være en pappajente, hune r glad i faren sin og de kommer også godt overens, hun hater å være sur på ham og klarer aldri å få ham sur, men bare skuffa. Faren kommer fra en landsbygd øst for Newcastle, England.

Tilfeldig wiki