FANDOM

Søwt.jpg
Ezras.jpg

Vaile Sebastian Hill

Vaile Sebastian Hill
er en atten år gammel gutt, som er i huset Smygard. Han ble født 17. Februar 19**. Vaile er en blanding av mange rare nasjonaliteter. Moren er fra New Zealand og faren har både Irsk, Russisk og Italiensk blod i seg.

Familie: Vailes foreldre er begge fullblods, så det er Vaile også, naturligvis. Vaile har absolutt ingen kontakt med faren, Sebastian Hill, ettersom han for tiden sitter i Azkaban, både fordi han er tidligere dødseter og på grunn av et gompeangrep som skjedde da Vaile var syv. Moren, Adihana Ronalds er fra en gammel Maori-slekt i New Zealand, og gikk på trollmannsskole der. Arihada er for tiden gift med gompen Jonathan Ronalds, og de har en datter som heter Fiona Ronalds på 5 år. Om hun får trollmannskrefter gjenstår å se. Ronalds-familien bor på landet i Dublin, Irland sammen med Vaile. Vaile har en bikkje, en siberian husky som heter Trauma, og den samme rasen hund er også Vailes skytsverge.

Personlighet: Han er ikke en av de typiske smygard-guttene. Det er svært få som tror på han når de først finner ut at Vaile er i Smygard. Den eneste grunnen til at han er plassert i huset med slangene er fordi han valgte det selv. Det var det han selv ville, som elleveåring. Han passer bedre inn i de andre husene, og særlig i Griffing. Til tross for dette har han veldig mange venner i Smygard.

Vaile er alt annet en selvsikker, og har dårlig selvtillit. Det merker man ikke, ettersom han liker å fremstå som en kåt kjekkas som tiltrekker alle jenter. Grunnen til dårlig selvtillit er ukjent. Kanskje det har noe med at faren dro fra han?

Utseende: Vaile har fått tildelt en god blanding av både moren og farens trekk og farger. Huden er like bleik som farens, bare litt mindre gusten, og håret og øynene er begge fra Adihana. Han har brei skjeve, som kommer fra Adihana, men både munnen og nesen kommer fra Sebastian. Vaile er ca. 1, 85 m høy, og er passe muskuløs. Altså - Han har muskler som synes både i armene og magen, men ikke for store muskler.

Han har definitivt et interessant utseende. Ikke et typisk babyface. Noen kaller det stygg-pen, og noen synes rett og slett han er helt utrolig vakker. Kommer helt ann på øyet som ser.

Skole: Skole er ikke Vailes sterkeste side. Absolutt ikke. Det kunne ha vært det, men Vaile har sløst bort nesten hele skolegangen på festing og jenter, men i de fagene han faktisk forstår og liker får han nokså gode karakterer. Favorittfagene hans er eliksirer og stell av magiske vesener. Staven er av japansk kirsebærtre og har en kjerne av fønikshår.

Blir ofte sett enten med Nanette Johnson eller Pacey Chalmers.

Tilfeldig wiki