FANDOM

308px-Tumblr_lzepewUhtT1r7gskao1_500_large.jpg
Viljana Isabella Dreamcatcher
Biografi
Kjønn

Jente

Født

ukjent

Øyefarge

ukjent

Hårfarge

Rød

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

ukjent

Familie
Evner
  • Er animagus, kan bli til en stripe gnu
Hambuse

ukjent

Skytsverge

ukjent

Titler
  • ukjent
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Håsblås
Utdanning Galtvort
Yrke

Sett inn tekst her

.

Viljana Isabella Dreamcatcher er plassert i Håsblås og går i fjerdeklasse ved Galtvort. Hun kommer fra Skottland og er fullblods. Viljana går under kallenavnene "Vilja", "Vanilje" og "Vilje". Hun er ikke en typisk jente, og er dessuten i et forhold med Ludo Faller.

InfoRediger

Viljana er femten år, rødhåret og animagus. Hennes fulle navn er Viljana Isabella Dreamcatcher. Hun er født langt ute i skauen på landsbygda i Skottland og derfor har hun kanskje litt rar aksent. Hun er fullblods og faktisk er hun ganske flau for det. Hun er sammen med Ludo, men dette går da veldig dårlig kan man si, forhåpentligvis går det seg til. Hun er ikke kanskje den typiske jentejente som mange kan se for seg at hun er. Det man nesten alltid ser henne med er hennes halv høye skinnstøvler som hun alltid har staven oppi.

Hun ser på Sparrow G.Hammers, Jethro T. Gimroy og Ludo Faller som sine beste venner, hun har forresten et problem når det gjelder disse guttene... Hun er foreelsket i alle tre, men det er nok Jethro og Ludo hun har mest følelser for.

AnnetRediger

Hun er som sagt animagus (Admtillatelse) og kan bli en stripe gnu, som er rødbrun med hvit hale og man pluss at stripene er brune. Viljana har da fått seg "katt" og den heter Jethro T. Gimroy og er faktisk Jethro T. Gimroy, også og hun har da en ekte katte med navn Escutura. Denne katta er 15 år gammel og ganske feit. Hun har en padde med navn Sir Kevin Eve.