FANDOM

180px-Xomddc.jpg.png
Villemo Elistrand
Biografi
Kjønn

Jente

Født

4. april

Øyefarge

Mørke

Hårfarge

Orjanse/rødt

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

ukjent

Familie
  • ukjent (Mor)
  • ukjent (Far)
Lojalitet
  • Smygard
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Utdanning Galtvort
Yrke

Utheksaminert elev

.

Villemo Otilie Erika Celin Rabarbra Eloise Chanel Elistrand (født 4. april) ble plassert i smygard og er en utheksaminert fullblods elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Det er kjent at Villemo etter Galtvort har fått seg en egen bolig i Galtvang, hun tar i mot besøk når som helst, noen ganger er hun å møte på i storsalen her på galtvort.

Villemo er singel og heterofil, høyrehendt og engelsk nasjonalitet.

Personlighet og egenskaper Rediger

Villemo er kjent for å være noe flørtete til tider, en annen dag kan hun være bitchy, lei og trist seg. Humøret varierer stadig.Villemo kan bli sammenlignet med et glassvase. Hun er skjør og knuses lett, i tillegg til at øynene hennes lett blir blanke. En skal være forsiktig meg henne. Det skal nok ikke så mye mer til for å knuse denne vasen. Og da kan det være den forsvinner fra hyllene for godt.

Utseende og stil Rediger

Villemo er kjent for å være en pen jente. Hun har fyldige lepper som omtrent alltid bærer et smil. Hun har rette tenner, ettersom hun brukte regulering i et par år. Hun hviter også tennene av og til. Håret hennes rekker henne til rett under skulderbladene, det er oransje/rødt med krøller, har korketrekkerkrøller.

Tilfeldig wiki