FANDOM

WILLIAM JONES SILENT var en merkelig gutt som gikk i Ravnklo for en god del år tilbake. Han var skyhøy, tynn som en knappenål, skummelt muskuløs og hadde karrakteristisk rosa hår. Sistnevnte var hekset/vådet, og var umulig å endre på. William var en sterkt gutt med et litt for godt øye til både jenter og brennevin. Han har lekt med en god del jenter opp igjennom årene, helt til han falt pladask for Rose Pants, men hun dro fra ham uten å si et kløyva ord og han var deppa i et år før han kom seg over det. Da møtte han Viktoria McCarter. De ble fort gode venner, skjønt hennes tilbaketrukkne og angstfulle vesen, og han datt visst for henne og. Han var da 17 og hun var 14.

William hadde som prinsipp at han aldri rørte jenter under 18 år, men han slet med Viktoria. Han lystret hennes minste vink som en lydig Border Collie i sausankingen og han var å finne svermende rundt henne i gangene. De ble nærmere og nærmere hverandre, og brått, like før William skulle opp i sin sjette Ø.G.L.E, ble de observert kysse ute i parken ved kveldstider. Etter det har det nesten vært umulig å overse det klare faktum at de var et par. Viktoria sluttet brått på skolen, og like etterpå forsvant William etter å ha stått i nok fag for å kunne få seg arbeide i byen. Ingen vet egentlig hvor det ble av dem, for Viktoria flyttet fra faren sin da hun fylte 17 år.

Sannheten er at William og Viktoria fremdeles bor sammen og er nå forlovet. De har ingen barn, og William arbeider som skomaker i London. William lot være å dra hjem igjen til Alabama, der han er fra, og valgte å skape seg et liv med jenta han elsket uansett hvordan det skulle gå.

Andre forbindelser:

Bestevenn med Azurius Babble Nimu.

Fetter av Painiee Jones Silent og Jennifer Silent

Evig erkefiende av Serritina Arakna

Villemo Elistrands gamle crush

Tilfeldig wiki