FANDOM

Images (56)

Yeul

Yeul er og kommer nok til å være en sky og ganske mystisk jente i Smygard. Huset valgte henne ut på grunn av sluheten hennes som egentlig ikke blir vist. Yeul er også en av de jentene på Galtvort som har gått gjennom mye. Hun er litt som Shaunee Eirin Cole egentlig. Yeul mistet moren sin i en ung alder og ble tatt over i et barnehjem kalt "Everything for them" men selvfølgelig løy tittelen ganske. Det var ikke mange som fikk akkurat støtte minst av alle Yeul. Etter at Barnehjemmet fant ut av at lille Yeul var en Seeres ga de fullstendig blaffend i livet til den lille piken.

Vanskelige ord

Seeres: En person som ser framtiden når den blir endret. Hver gang denne personen ser det blir en bit av livet spist opp. Hvis fremtiden blir endret dør hun med en gang. Men når alt er spist opp dør personen og våkner opp igjen senere. Dette skjer hver gang fremtiden eller fortiden blir endret.

Yeuls utseende er spesielt. Hun har blått hår og grønne øyne. Øynene pleier å være drømmende og halv lukkede. Kroppen hennes er fin den. Hun er en 1.60 høy eller noe sånt og er egentlig ganske stolt. Men på tross av høyden er hun ikke en slåss kjempe. Yeul har et ovalt ansikt.

Hun har ingen spesiell sykdom. Hun er en sky jente og hun er en litt trist jente. Hun pleier å være alene. Men det som "Everything for them" så på som en sykdom var den plutselige reddselven for vanlige ting. Som solskinn. Eller bamser. Men denne reddselven går fort over. Hun har også en tindens til å falle i dyp søvn som egentlig skyldes evnen Seeres. Søvnen pleier å være døden. Men egentlig så er Yeul en snill jente. Hun bryr seg ikke så mye om seg selv men mest om sin bror Daimen.

Tilfeldig wiki