FANDOM

860ed515af09c00dc1549c97c485f047 75.png
Zack Sprint
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

ukjent

Bosted

Ukjent

Øyefarge

Blå

Hårfarge

Lysblond

Nasjonalitet

Ukjent

Stavarm

Ukjent

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

ukjent

Familie
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

ukjent

Skytsverge

ukjent

Favorittfag

Ukjent

Titler
  • Rumpeldunkspiller
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Håsblås
Yrke

Student

.

Zack Sprint er en utheksaminert fullblods trollmann fra Håsblås etter fullført skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

BekjentskapRediger

I starten av hans tid på Galtvort innledet Zack ett forhold med Dora Collett. De var sammen en stund, og hadde delt foreldreansvar for en bamse med navn Bærbare (som var et kallenavn fra Jennifer Parker). Etter bruddet, fikk Dora  omsorgen for bamsen, til Zacks store skuffelse.

Senere ble Zack sammen med felles håsblåsing og rumpeldunk spiller  Fleur McPhoenix. Det var et langvarig forhold, før det tok slutt etter en rekke krangler. 

Mot slutten av sin tid på galtvort, innledet Zack er forhold til det som senere skulle bli hans forlovede, Maiken Mackoy. Et forhold som ikke var helt uten dramatikk. Før avsluttende eksamen, forsvant en av Maiken sine venner, og Maiken brøt forlovelsen, og forsvant.  Zack droppet ut av skolen, for å lete etter henne - uten hell. Etter en stund dro han tilbake til Galtvort for å fullføre sin skolegang. 

Under denne perioden kom han i kontakt med Maiken igjen. De jobbet lenge for å finne tilbake til hverandre, og de endte senere opp med å gifte seg, og har nå to barn sammen. 

Rediger

Tilfeldig wiki