FANDOM

Fgfgfgfg
Zelma Harly, ofte kalt Princess Harly ble plassert i smygard og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. God venn med Nierra Desiree Pedge.

Harly er kjent som en fantasifull og hyper jente. Som har utrolig mye energi til overs. Hun finner alltid på mye sprell. Og er en livlig fantasifull sjel. Hun har utrolig rar humor, og kan le av alt mellom himmel og jord. Hun er ekstremt jentete. Og spiller veldig på at de fleste tror hun er dum. Hun er søt og meget sjarmerende. Og hun vet hvordan hun skal te seg ovefor gutter. Hun kan ha en bitchy holdning ovenfor jenter. Men stort sett er hun veldig snill og omgjengelig. Hun elsker rosa, regnbuer, og sånne veldig jentete ting. hun har alltid med seg sminke og lommespeil. Og sitter ofte og sminker seg i salen. Hun er veldig opptatt av hvordan hun ser ut. Og vet selv at hun er pen.

Oppvekst Rediger

Images-1
Zelma kommer fra en velstående rikmanns familie i New Castle i London. Hvor hun alltid har vært skolens mest populære, og villaens prinsesse. Hun har alltid fått det hun har pekt på. Å gjør fremdeles det. Hun har vokst opp som enebarn, noe som bare har gjort henne enda mer bortskjemt. Hjemme i huset deres har hun hatt sin egen leilighet. (som er rosa.) Foreldrene hennes var så å si aldri hjemme. Så pågrunn av at hun kjedet seg, begynte hun tidelig med ting hun ikke har lov til. Hun ble mer å mer rebelsk i ensomhetens stunder. Og begynte å vanke med feil folk. En dag hun var ute og knuste en hytte med noen venner. Fant hun ut at hun kunne magi, hun klarte og skade en god venninne av seg, og løp innover i skogen. Hun løp hjem, og låste seg inn i leiligheten sin, og forsket på disse merkelige evnene hun plutselig hadde fått. Hun fikk så vite at hennes mor og far også var magiske, og at hele slekten var det. Hvorfor de bodde i gompeverdenen forklarte foreldrene at de var i dekning. Hun har aldri fått vite for hva. Men hun godtok det. Også kom brevet fra galtvort. Hun reiste straks hit. og har vært her siden. Foreldrene var veldig stolte når hun havnet i Smygard.

Tiden på Galtvort Rediger

Jkjkjkjkjkj
På galtvort er Harly kjent for å sitte med sin rosa fjærpenn og flørter med gutter. Hun bryr seg lite om hva som foregår fremme ved kateteret. Om hun ikke sitter og flørter, forstyrrer hun timene med prating med sine venner. Hun kunne ikke brydd seg mindre om hva som foregår i timene. Men hun får gjort det hun skal, stort sett ved juks men hun har ikke blitt tatt for det enda. Å kommer nok til å fortsette med det fremover inntil det kanskje går opp for henne at hun lærer mer av å gjøre ting selv, men den dagen har ikke kommet enda!

Tilfeldig wiki